سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]

موفقیت

 
 
زیبا ترین زن جهان(چهارشنبه 87 مرداد 30 ساعت 3:35 عصر )

زیباترین زن جهان

این متن آگاهی تبلیغاتی نیست،بلکه می خواهم زنی را به شما معرفی نمایم که از نظر غاشقانش که بسیارند،زیباترین زن جهان محسوب شده است،ایشان همه ساله به عنوان ملکه زیبایی شناخته می شود. این زن هوس سیری ناپذیری دارد و همیشه خود را زینت می بخشد تا زیباتر جلوه نماید. عمر این زن را محققان به حدود پنج میلیارد سال تخمین زده اند.

این زن علاقه وافری به شوهر دارد و همیشه سعی بر آن دارد تا دیگران را بفریبد و همسر آنان گردد.در ظاهر زیبایش نامش را دنیا نهاده است و از زمان خلقت تا کنون کره ی زمین را به عقد خود در آورده است و تعداد شوهرانش نیز قابل شمارش نمی باشند. ایشان ابتدا شما را امتحان می کند تا به میزان علاقه شما نسبت به خودش پی ببرد و سعی بر این دارد شما را دچار مصائب و مشکلات نماید و در آن صورت است که شما سعی دارید او را مطلقه کنید.

به محض آگاهی از تصمیم شما آشتی با شما را در سر می پروراند و مجددا با ظاهر زیباتری خود را به شما می شناساند. در این راستا عده ای در دادگاه الهی بزرگترین قاضی چهان،برای مطلقه کردن این زن کمک می گیرند، خوشبختانه تعدادی توانسته اند این زن را طلاق بدهند.به نام ترین آنها را می توان حضرت علی (ع) نام برد که به دنیا فرموده اند:

«ای دنیا من تو را سه طلاقه نمودم».

سوال اینجاست که با این همه وجاهت و جذابیت و تفکر خدادادی برای چه با دنیا دوست

می شوید؟؟؟

آن هم پیرزنی  پنج میلیارد ساله که پایش لب گور است،پس همین الان طلاقش را صادر نمایید.

                                به امید موفقیت و آسوده خیالی روز افزون برای شما‍







بازدیدهای امروز: 5  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 1941  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «